רוצים לעבוד עם הטובים ביותר?

פנו אלינו לייעוץ

    עורך דין פינוי בינוי

    עורכי דין פינוי בינוי מקרקעין

    כיום, עם התחדשות עירונית הקיימת כמעט בכל עירייה או מועצה מקומית, כאשר בניין ישן או קבוצה של בניינים ישנים מוכרזת כאזור אשר עומד להריסה, תוך כ-6 שנים יבנו במקום בניינים אלו בניינים חדשים, שהם חלק מהתחדשות עירונית. פרויקט פינוי בינוי החל את דרכו בסוף שנות ה-80. תפקידו של עורך דין פינוי בינוי הוא ללוות את כל התהליך מתחילתו ועד לסיומו.

    כיצד מלווה עורך דין פינוי בינוי את התהליך

    פרויקט פינוי בינוי הוא תהליך ארוך טווח. את הפרויקט מביאים יזמים לידי מימוש, כאשר הם מלווים בסיוע של עורך דין פינוי בינוי המלווה אותם בכל התהליך הארוך המורכב והעדין הזה. בפרויקט של פינוי בינוי על בניינים העומדים בפני הריסה, חשוב מאד לייצג את הדיירים החיים באותם מבנים. עניין זה מתבצע על ידי עורך דין שמייצג את הדיירים מרגע חתימתם על הסכמה להוצאה לפועל של הפרויקט ועד לסופו. למרות שאין מחויבות חוקתית לליווי של עורך דין בפרויקט זה, ייצוג של הדיירים על ידי עורך דין הוא הכרחי על מנת להבטיח את מיצוי זכויותיהם מהפרויקט.

    משרד עו"ד פינוי בינוי שעוזר לדיירים

    עורך דין פינוי בינוי עוזר לדיירים לבחור את היזם לפרויקט באזורם, וכן מסביר להם על התהליך שעתיד לקרות. לאחר מכן מחתים עורך הדין את הדיירים על הסכמתם לפרויקט, כמו כן, בודק עורך הדין את החוזה יחד עם מפקח על המבנים, אשר מהווה חלק קריטי בתהליך משום שאז נקבעים הזכויות שיתקבלו במבנה החדש לכל דייר. במקרה ובו קיים דייר המסרב לחתום, יטפל עורך הדין בעניין אל מול הדייר, ובמקרים מסוימים אף יכול להגיש תביעה נזיקית כנגד אותו דייר. משרדה של עורכת הדין אביבה קלר, עורכת דין לענייני מקרקעין, ישמח לייצג אתכם בתהליך פינוי בינוי וללוות אתכם לכל אורך התהליך עד לסיומו.  צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      דילוג לתוכן