רוצים לעבוד עם הטובים ביותר?

פנו אלינו לייעוץ

    סילוק יד במקרקעין

    סילוק יד במקרקעין בעין המשפט

    אחת הסוגיות המורכבות הקיימות בתחום דיני מקרקעין הינו תחום של סילוק יד במקרקעין. זהו מונח משפטי הטומן בחובו מורכבות של אדם שלמעשה ביצע בדרך מסוימת הסגת גבול. כאשר אדם נכנס לשטח או מבנה ללא אישור ומבצע בו נזק או מונע את כניסתו של בעל הנכס אל המקום, או כאשר נעשות פעולות בנכס שלא כדין כדוגמת שוכר הנמצא בדירה. במקרים אלו, חייבים להסתייע בעזרתו של עורך דין בעל ניסיון משפטי רב בתחום דיני מקרקעין. משרדה של עורכת הדין אביבה קלר הינו משרד העוסק בדיני מקרקעין בצורה יסודית עם שירות אישי ובהצלחה רבה מזה עשור שנים.

    כיצד לפעול בעניין סילוק יד במקרקעין

    המונח סילוק יד במקרקעין למעשה מתייחס לעניין הסגת גבול של גורם זר על נכס או קרקע של בעליו ללא רשותו. הדרך לפעול במקרה בו מתבצע סילוק יד במקרקעין, היא בראש ובראשונה התייעצות עם עורך דין לדיני מקרקעין. כאשר מדובר בשוכר שהינו דייר של בעל הנכס המפר את כללי החוזה עליהם הוא חתם, יכול בעל הנכס להגיש תביעה לבית המשפט בגין אותן הפרות או נזקים שגרם הדייר ברכושו של בעל הנכס, התוצאה האפשרית היא צו סילוק שלמעשה הינו פסק דין לכל דבר ועניין. יחד עם זאת, ישנם שני מצבים בהם יכול בעל הנכס לבצע שימוש בכוח סביר בכדי להוציא את הדייר מן הנכס – כאשר הדייר פועל בכדי להשיג את הנכס לעצמו, וכאשר מסיג הגבול תופס את שטח המקרקעין ואין בכוונתו לצאת מאותו תחום.

    סוגיות נוספות הנכללות בתחום

    סילוק יד במקרקעין מתבטא גם בבניה שחוסמת או איננה מאפשרת גישה לרכוש הבעלים, אדם המגיע להתארח אצל קרוב משפחה או מכר ואיננו מעוניין להתפנות, יורש שאיננו מוכן להתפנות מנכס הירושה לאחר הזמן שהוקצב לו, אדם שקיבל רשות לאחסן את חפציו לתקופה מוגדת אך איננו מעוניין לפנות את חפציו לאחר תקופה זו. אם מסיג הגבול ממשיך בזאת למרות האזהרות ומעורבות רשויות אכיפת החוק, ייתכן שיהיה צורך לנקוט בצעדים משפטיים. ניתן להגיש תביעה נגד מסיג הגבול ולדרוש פיצויים בגין כל נזק שגרם, או לקבל צו מניעה למניעת כניסת מסיג הגבול לקרקע בעתיד. הדרך הנכונה ביותר לפתרון סוגיות מסוג זה, היא לחפש סיוע של עורך דין לדיני מקרקעין. במקרים כאלו יש לפעול במהירות וביעלות לשם קבלת ייעוץ משפטי, צרו קשר כבר עכשיו עם עורכת הדין אביבה קלר וקבעו פגישת ייעוץ.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      דילוג לתוכן