רוצים לעבוד עם הטובים ביותר?

פנו אלינו לייעוץ

    הסגת גבול במקרקעין

    מה זה הסגת גבול במקרקעין?

    הסגת גבול במקרקעין יכולה להתרחש במצבים רבים ושונים, מאדם שהולך לשטח פרטי ועד לקבוצת אנשים המעוניינת להקים מחנה בגן לאומי ללא היתר. הסגת גבול לקרקע היא עבירה חמורה שעלולה להוביל לתוצאות משפטיות, היא מתרחשת כאשר מישהו נכנס לרכוש של אדם אחר ללא רשות או אישור. ברוב המקרים, הסגת גבול נחשבת לעבירה אזרחית, אך היא יכולה להיות גם עבירה פלילית בנסיבות מסוימות. ועל כן יש לשים לב ולהבדיל בין 2 עבירות השגת גבול אלו. כאשר מדובר על השגת גבול במקרקעין יש לפנות אל עורך דין העוסק בתחום דיני המקרקעין שיוכל לייצג אתכם בעניין זה נאמנה כפי שתוכלו למצוא במשרדה של עורכת הדין אביבה קלר, העוסק בין היתר בסוגיות משפטיות של סכסוכי שכנים ואזרחים, הסגת גבול וסילוק יד במקרקעין.

    הסגת גבול במקרקעין – מה חשוב לדעת

    הסגת גבול במקרקעין יכולה ללבוש צורות רבות. כמו לדוגמה, הליכה על שטח רכושו של מישהו ללא רשותו, או אף חמור מזה, כאשר מישהו גורם נזק לרכוש או עוסק בפעילות פלילית בזמן שהותו בנכס. ברוב המקרים, לבעל הקרקע עומדת הזכות לנקוט בצעדים משפטיים נגד מסיג הגבול, נקיטת צעדים כגון הגשת תביעה להשבת פיצויים או בקשה לצו מניעה למנוע ממסיג הגבול להיכנס לנכס בעתיד. במקרים מסוימים, יכול בעל הקרקע גם להגיש כתב אישום פלילי נגד מסיג הגבול. בנוסף לתביעה משפטית, מסייג גבול עלול להיתקל גם בתוצאות פיזיות, כגון פציעה או תקיפה של בעלי חיים בשטח. במקרים מסוימים, הסגת גבול עלולה להוביל גם לאישומים פליליים, שעלולים לגרום לקנסות, עבודות שירות או אפילו מאסר.

    כיצד להימנע מהסגת גבול

    כדי למנוע הסגת גבול בקרקע, כדאי תמיד לבקש רשות לפני הכניסה לנכס של מישהו, אפילו בצורה פשוטה כמו לדפוק בדלת ולשאול את בעל הקרקע אם מותר להיכנס. במידה ובעל הקרקע אינו נוכח, חשוב לחפש שלטים או אינדיקציות אחרות לכך שהכניסה אינה מותרת כמו גדרות, שערים או שלטי "אין הסגת גבול". אם אינכם בטוחים האם מותר לכם להיכנס לשטח קרקע מסוים, עדיף לנהוג בזהירות ולא להיכנס. כמו כן, חשוב לכבד את גבולות הרכוש הפרטי והממשלתי, ולציית לכל שלט או אזהרה שמתפרסמים. הסגת גבול במקרקעין הינה עבירה חמורה שעלולה להוביל לתוצאות משפטיות. אם בוצעה נגדכם עבירה של הסגת גבול מומלץ להיעזר בסיועו של עורך דין לדיני מקרקעין שיודע כיצד לנווט את העניין במערכת המשפטית. צרו עוד היום קשר עם משרדה של עורכת הדין אביבה קלר המתמחה בדיני מקרקעין.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      דילוג לתוכן