רוצים לעבוד עם הטובים ביותר?

פנו אלינו לייעוץ

    עורך דין מכירת דירה

    עורך דין המתמחה במכירת דירות

    עורך דין מכירת דירה הינו עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין ובפרט בטיפול בהיבטים המשפטיים של מכירת דירה. עורכי דין אלו אחראים על עמידה בכל הדרישות המשפטיות במהלך מכירת דירה, והם פועלים לשמירה על האינטרסים של לקוחותיהם לאורך כל התהליך. תפקידו של עורך דין למכירת דירה מתחיל בבדיקת חוזה המכר. עורך הדין יבדוק היטב את החוזה כדי לוודא שכל התנאים וההגבלות הוגנים וחוקיים ויבטיחו שהחוזה תואם את כל החוקים והתקנות החלים.

    עסקאות קנייה ומכירה הם חלק חשוב מעבודתו של עורך דין העוסק בתחום המקרקעין, כיוון שהן טומנות בחובן סכומי כסף גבוהים, וכן, מקום מגורים הוא היבט קריטי לאדם הרוכש או המוכר אותו. עם עורך דין מכירת דירה תעשה בצורה פשוטה, קלה וחלקה הרבה יותר. עורך הדין מנסח את חוזה המכר, בו יבטיח שלא קיימות פרצות העלולות למנוע רווח מהמוכר או להניח עליו אחריות מיותרת לאחר שנמכר הנכס, וכן הלאה.

    תפקידו של עורך דין מכירת דירה

    עורך דין מכירת דירה הוא למעשה עורך דין מקרקעין המוסמך להעניק עזרה משפטית בכל הקשור למכירת דירה. עורכי דין אלו מתמחים בכל היבטי דיני המקרקעין, לרבות מכירת נכסים למגורים ומסחר. אחד התפקידים החשובים ביותר של עורך דין מקרקעין הוא סקירה ועריכה של חוזים הקשורים למכירת דירה וכוללים את הסכם הרכישה, שטר הבעלות ומסמכים משפטיים אחרים. עורך הדין יערוך גם בדיקה בטאבו הכוללת סקירת רישומי נכס, חוקי ייעוד ומסמכים משפטיים אחרים כדי לוודא שאין בעיות שעלולות להשפיע על מכירת הנכס כגון שיעבוד או עיקולים.

    בעזרת עורך דין מכירת דירה, כלומר, עורך דין העוסק בתחום המקרקעין המתמחה בעסקאות מכר נדל"ן, מסירת הנכס תעשה בצורה תקינה ורווחית עבור כל הצדדים. עורך הדין קודם לכן עורך בדיקות מקדמיות על הנכס, על מנת להעריך את שוויו ולוודא שאין בו ליקויים שצריך לטפל בהם טרם מכירתו. הערכת שווי הנכס תסייע למוכר לדעת מתי עסקת קנייה טובה עולה על הפרק, וכן להעריך את גובה המיסים הכלולים. כמו כן, עורך הדין עובד עם שמאי מקרקעין על מנת לברר האם קיימות חריגות בנייה שצריך להתייחס אליהן, האם השימוש שנעשה במבנה בפועל תואם ליעד אותו הגדירו כאשר תכננו אותו, ועוד. בדיקת השמאי מהווה צפי גם למיסים אחרים העלולים להיות מוטלים על הנכס כמו היטלי השבחה והיטלים אחרים המשולמים לרשות המקומית כמו מיסים הקשורים לפיתוח, כבישים, ביוב ועוד.

    עבודתו של עורך דין בעת קניית דירה

    לאחר שמכרתם את הנכס שלכם ואתם באים לרכוש דירה אחרת, עורך הדין שיודע לסייע בעסקאות מכירה לרוב גם עוזר בעסקאות קנייה. עורך הדין מוודא שהדירה אכן רשומה על שם הבעלים בטאבו, ועוזר לכם להחליף את שם הבעלים הישן לשם שלכם, כך שהדירה חוקית תהיה שייכת לכם גם ברישומים החשובים. במידה ואתם עומדים בפני ביצוע עסקת קניית או מכירת דירה ואתם מחפשים עורך דין מכירת דירה מיומן ומנוסה, משרד עורכי הדין של עורכת הדין אביבה קלר מתמחה בדיני הנדל"ן והמקרקעין, ויספק לכם עזרה מקצועית ממשרד מוביל בתחומו. צרו קשר עוד היום עם המשרד והבטיחו התנהלות חלקה של העסקה.

    תפקידים נוספים

    עורך הדין ינהל עבורכם משא ומתן על תנאי המכירה בטומן בחובו דיון על מחיר הרכישה, עלויות סגירה ושאר תנאי המכירה. במקרה ומתעוררות מחלוקות במהלך תהליך המכירה, עורך דין מכירת דירה יכול לסייע ביישובן. לבסוף, עורך הדין מטפל בסגירת המכירה על ידי הכנת המסמכים הדרושים, הקפדה על קיום כל הדרישות החוקיות ופיקוח על העברת הבעלות מהמוכר לקונה. בחירת עורך דין מתאים תעניק סיוע רב ערך לאורך תהליך מכירת הדירה. על ידי עבודה עם עורך דין מקרקעין מנוסה, כמו עורכת הדין אביבה קלר, ניתן לדעת בוודאות שתהליך מכירת הדירה מתבצע בצורה חוקית והוגנת. צרו עוד היום קשר עם עורכת הדין אביבה קלר כדי להבטיח שהאינטרסים שלכם נשמרים במהלך עסקת מכירת דירה ואתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      דילוג לתוכן